2016. március 23., szerda

Szegedollé, 1.rész

Augusztus 31. Szombat

A facebook oldalam ezerrel pörög. Holnap utazunk a kollégiumba, hétfőn pedig már kezdődik is a suli. Igen, koleszos vagyok, és nem, nem azért, mert utálnak a szüleim és minél távolabbra akarnak tudni maguktól, hanem mert ez egy hatalmas lehetőség nekem. Bár így ugyebár Szegeden tanulok, de az ünnepekre mindig van lehetőség a hazautazásra. Minden évfolyamon egy osztály van, ez az oka, hogy olyan nehéz bejutni. A kolesz négyemeletes, egy szinten egy osztály lakik, egy éve, mikor elkezdtük a sulit a harmadik emeletet kaptuk, így az elkövetkezendő három évben az lesz nemes lakhelyünk.
Maci üzenete: Szia! Holnap 8, Nyugati. Ok? A tábla alatt, ahogy szoktuk.
Írt rám Kolos chaten.
Adél üzenet: Ühüm. Őrület, hogy elment a nyár:/
Maci üzenete: Őrület bizony. Tudod még mi az?
Adél üzenete: Na, mi?
Maci üzenete: Hogy kibírtad Naugh nélkül ;)
Adél üzenete: Jól van, na! Békén lehet hagyni!
Maci üzenete: Ugyan, Snádél!
Adél üzenete: Én is tudok a titkodról. Én is mondogathatnám, hogy vajon, hogyan élted túl a nyarat a nagy szerelmed nélkül!
Maci üzenete: Áruló:c
Adél üzenete: Te kezdted!:D
Bizonyára mindannyiótokban felmerült a kérdés, megjegyzem teljesen jogosan, hogy ki lehet az a Maci. Meg Naugh. Adél, pláne a Snádél.
Nos, kezdjük az elején. Maceu Kolos az én leges legjobb fiú barátom, kit már nem is tudom hány éve ismerek. Mindenesetre én ragasztottam rá ezt a mókás becenevet, vezetékneve hangzása után, és természetesen csak én hívom így. Mást ki is nyírna érte.
Aztán következnék én. A nevem Snádi Adél, amit Maci sikeresen, emberfeletti leleményességgel összeolvasztva Snádélt teremtett, ezzel visszavágva nekem a Maciért.
Mellesleg Maci titka, - hogy lelőjem a poént, hátha van, akit majd szétvet az ideg, hogy megtudhassa – az, hogy szerelmes az egyik jó barátnőmbe, Enibe. Teljes, becsületes nevén Wágner Enikő, és igen, ő az utolsó a névsorban, ezt jó, ha az elején rendezzük.
Bár nem nagyon akarózom, azért mégiscsak illene ejtenem pár szót a maradék említett személyről. Claude Naugh. Nem akarok túlozni, de úgy nagyjából a gólyatábor óta bele vagyok esve. Persze csak nagyjából! Azért ilyen fura és fordított a neve, mert félig francia, mármint szóval édesapja francia, az anyukája pedig magyar. Azonban, míg Macinak meglehetősen nagyok az esélyei Eninél, nekem annál kevésbé táplálok reményeket szerelmem beteljesedése iránt. Claude Naugh pontosan olyan, mint a neve. Tökéletes. Ez pedig sok mindennel jár, gyönyörű külsővel, hibátlan megjelenéssel, páratlan modorral és ésszel. Meg persze hasonló mentalitású barátnővel. Azt hiszem, ennyi elég is lesz róla.
BEvelin üzenete: Úúú, Ollal ma vagyunk fél évesek! El tudod ezt hinni?
Ugrott fel másik jó barátnőm chat ablaka. Igen, egészen könnyen el tudtam hinni. Bencsik Evelin és Oláh Balázs gyakorlatilag ugyanakkor megtalálták az összhangot, mikor én megláttam Naught. Csak ők mindketten érezték azt a bizonyos szikrát. Azért szerencsétlenkedtek még egy fél évet, de mi ez ahhoz a négyhez, amit én fogok produkálni a végzős évem végéig?
Adél üzenete: Klassz!:) Gratulálok nektek, kis tubicáim!
BEvelin üzenet: Köszcsi. Remélem, nem felejti el.
Adél üzenete: Nem fogja, ha meg mégis, ne felejtsd, hogy ő egy pasi. Nekik nem akkora dolog ez.
BEvelin üzenete: Oksika. Holnap Nyugati?
Adél üzenete: Aha, már beszéltem Kolossal.
BEvelin üzenete: Ol és Nau is odajönnek, meg Dodi és GD is.
Húha, sok az ismeretlen, nem igaz? Na, akkor sorban.
Indítsunk azzal, hogy Evi barátja, Ol, azaz Oláh Balázs (háh, azt hittétek Olivér, mi?) és Naugh legjobb barátok.
Aztán GD. Nos, GD igazából Gál Dániel és fogalmam sincs, hogy miért lett a monogramja az ő beceneve. Az viszont biztos, hogy ő és Eni unokatesók. Ha kéne választani egy kockát az osztályban, na, az akkor GD lenne, de mondom, csak ha kellene.
Dodi. Te jó ég! Most, hogy így leírtam, csak most döbbentem rá, hogy ez még a Gd-nél is idiótább becenév. Eredetileg Blitz Dávid néven ismert, de nem nagyon szólítják a keresztnevén. Általában – mint az fentebb is látszik – Dodi, a fiúknak olykor csupán Blitz. Ha rá is kéne aggatnom valami ismertető jelet, egész egyszerűen az lenne, hogy nőcsábász, mert, hogy az. Tetőtől talpig.
Szóval, így nyolcan találkozunk holnap reggel. Maci, Eni, Evi, Ol, Dodi, GD, Naugh és én. Valahogy úgy kerültünk így össze, hogy a lányokkal már szeptemberben jóba lettem, Kolost már azelőtt is ismertem és szerettem, Ol és Naugh eleve barátok voltak, hozzájuk csapódott még a két fiú, majd a két társaság a drága kis párocskának köszönhetően egybeolvadt. Kolos és Dodi elég mély barátságba szerveződtek, GD pedig maradt, a magát „leginformáltabbnak és legmodernebbnek” hívó kocka, már bocsánat. Ő is tudja, mi is tudjuk.
Dávid üzenete: Na, mi a helyzet aDél? Holnap tali:3
Na, tessék, az egyik emlegetett szamár. És odanézzetek, milyen zseniális újabb megszólítás! Mondjuk, megértem a Dodi után, bár ezt tényleg nem én terjesztettem el.
Adél üzenete: Fogd. Be. Nem vagyok aDél.
Dávid üzenete: Hé! Vigyázz a szádra, a végén még megsértődöm!
Adél üzenete: Most aztán nagyon megijedtem.
Dávid üzenete: Ennyi, azért mondom. Reménykedjünk, hogy Fumann leadott minket. Vagy kirúgták. Felmondott. A lényeg, hogy elment…
Fumann Zsuzsanna. Ó, igen, az imádott fizikatanárunk. A helyzet az, hogy Dodi és én, nos, kettőnknek nem éppen erőssége a fizika. Sem a tanárnő, aki persze pont ezért igencsak neheztel is ránk. Mármint Dodira és rám különösen, de az osztályt sem kedveli túlságosan. Tavaly Ol és Dodi odaragasztották a táskáját a fizikalabor pultjához. Nem derült ki, hogy ők voltak, de nyilvánvalóan mindenki jól sejti ki a tettes.
Adél üzenete: Nincs remény! Nézz rá, tiszta idős, mégsem nyugdíjas. Soha nem is lesz, legalábbis míg mi ide járunk.
Dávid üzenete: Asszem, most relaxálni megyek.
Adél üzenete: Hajrá! Holnap Nyp.
Dávid üzenete: Béke.
Holnap elég korán kell kelnem, ezért úgy döntöttem ideje nyugovóra térni. Éppen kikapcsolni készültem a gépemet, amikor felugrott még egy ablak, melynek láttán hatalmasat dobbant a szívem.

Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/03/szegedolle2.html

Ezt a sztorit úgy 3-4 éve kezdtem el írni, úgyhogy kérlek, nézzétek el nekem a hibáit és kezdetlegességét. Puszi!   

4 megjegyzés :

  1. jó lett (véletlen h van benne pár SzJG-hez hasonló dolog?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem, jogos, az észrevétel:c Évekkel ezelőtt írtam, sajna ezért vannak "koppintások".

      Törlés