2015. november 9., hétfő

Váratlan, a film


Sziasztok!:) Köszönöm szépen a 10000 oldalmegjelenítést, fantasztikus érzés, hogy sokan olvassátok a blogom és tetszik is nektek. Ez itt, a Váratlan című folytatásos történetemhez kapcsolódó kisfilm, melyet én magam állítottam össze. Tudom, nem tökéletes, néhol életlenek a képek, vagy nem passzol teljesen össze, de higgyétek el, hogy nagyon igyekeztem!:)
Aki telóról van fent, katt ide, feltöltöttem youtubre, ott biztosan megtudjátok nézni: https://youtu.be/OGkNsNPYZz4

7 megjegyzés :

  1. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Keaton Keaton Keaton *o* <3 <3 <3 <3 :$$$$$$$$ nagyon jóóóóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  2. Mé' nem játssza le? MÉ' NEM JÁTSSZA LE?
    Csak egy fehér négyzetet ad ki:OOOOO :((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, eleinte mindenkinek ment, aztán egyre kevésbé:ccc mit szólnál, ha dobnál egy email címet?

      Törlés
    2. okkés:) evelinhorse@gmail.com
      éjjel-nappal elérhető vagyok:DDD *pojénfelsőfokon*

      Törlés