2015. október 6., kedd

Tengerpart

Éppen léptem át az egyik sziklát, mikor is megcsúszott a lábam és az arcom vészesen közeledni kezdett a következő kő akadályhoz a tengerben. Már lejátszódott a fejemben, hogyan is fogok nekicsapódni, betörni a koponyám és a hullám miként fog a tenger felszínen lengedezni. Éreztem a bokámba nyilalló éles fájdalmat, aztán hirtelen a zuhanásomnak vége szakadt. Két erős kar ölelte át a derekamat és tartott meg.
- Te jó ég! - hallottam az ideges, de lágy suttogást mögülem, miközben egy forró mellkas simult a hátamhoz. A srác óvatosan felkapott és kivitt a partra, egy törülközőre letéve.
- Köszi - dünnyögtem a fájdalomtól kábultan.
- Jól vagy? - érdeklődött aggodalmasan. Felnéztem rá. Ott állt fölöttem egy szál neon narancssárga fürdőnadrágban, melynek színe kiemelte a barnaságát. Zöld szemei engem fürkésztek, barna haja vizesen hullott az arcába.
- Persze - vágtam rá, mire hitetlen arcot vágott.
- Akkor fel tudsz állni?
- Nem - nevettem fel kényszeredetten, ő pedig leguggolt mellém és a bokámat kezdte vizslatni.
- Mázlid van, hogy harmadéves orvostanhallgató vagyok - vigyorodott el, mire felszaladt a szemöldököm.
- Tényleg?
- Tényleg. Isaiah Wheel - nyújtotta a kezét, amit azonnal elfogadtam.
- Emma Lanley.
- Gyere, Emma - kapott az ölébe, majd felemelt. - Hol szálltál meg?
- Úgy 5 kiló méterre van a hotel - húztam el a számat.
- Szuper! Induljunk. Hol a cuccod? - érdeklődött, és csak ekkor vettem észre, hogy a saját törülközőjébe csavart bele engem. Gyorsan felkapta a táskámat és a ruháimat, majd felindult velem a dombon.
- Addig cipelni fogsz? - kíváncsiskodtam nagyon is élvezve a helyzetet.
- Ha ezt szeretnéd, igen. De itt áll fenn a kocsim, úgy talán egyszerűbb lesz - nevetett rám huncutul.
- Nem szállok be egy idegen kocsijába - jelentettem ki határozottan.
- De egy idegen karjaiban vitetni magad, az rendben van - értelmezte a helyzetet szemöldök ráncolva.
- Lehet, hogy bérgyilkos vagy.
- Nem vagyok bérgyilkos.
- Minden bérgyilkos ezt mondja - legyintettem a szabad kezemmel, amivel éppen nem a nyakába csimpaszkodtam. Felnevetett.
- Igazad van - értett egyet, majd egy mozdulattal berakott a fekete BMW-be.

6 megjegyzés :