2015. október 12., hétfő

Egy nap, majd talán..., 1.rész

- Sziiaaa! - hallottam a túlságosan is boldog hangot a vonal túlsó végéből. Megint teljesen részeg volt.
- Szia, Lou! - sóhajtottam, majd áttettem a másik fülemhez a telefont, és vártam a folytatást.
- Szia, Jenny - hallottam a hangjából, hogy vigyorog, ezerrel dübörgött a zene a háttérben, de valahova messzebb mehetett, mert egész jó volt a vétel. Úgy döntöttem, nem mondok egy újabb "szia"-t, mert belőle kiindulva, akkor még órákon keresztül ebből fog állni a beszélgetés. - Mizu? - előzött meg.

- Hát, nem sok, épp lefeküdni készültem, míg egy barom fel nem hívott az éjszaka közepén - feleltem szórakozottan, mert úgyse emlékszik majd rá.
- Aú - nevetett fel, a hangja meg így is lágyan csengett, amit úgy szerettem.
- Mit tehetek érted? - sóhajtottam fel.
- Semmit.
- Akkor minek hívtál? - kezdett kikészíteni.
- Csak hallani akartam a hangodat - válaszolta meglepően őszinte stílusban, mire nagyot dobbant a szívem. Nem erre a válaszra számítottam.
- Hmm - mondtam roppant értelmesen, de hát mi jobbat lehetne erre mondani?
- Semmi "én is a tiédet"? Ugyan Jen, ne kelljen könyörögnöm - nevetett fel. - Ooo, basszameg! - káromkodott halkan, majd valamiféle undorító hangokat hallottam.
- Hé, mit csinálsz te? - valaki lehúzott egy wc-t, én pedig mondhatni megvilágosodtam. 
- Louis Black, ha éppen pisálni mersz, én tényleg nem tudom, mit fogok veled csinálni, de az biztos, hogy nem fogod élvezni! - forgattam a szemem, de továbbra sem reagált. - Louis?
- Bocs - szólalt meg végül rekedtes hangon.
- Mi történt?
- Asszem hánytam.
- Mi az, hogy azt hiszed? Hogy a jó életbe nem tudod megmondani, hánytál-e vagy sem? - szuper, most már aggódom is.
- Jó, akkor hánytam - döntötte el nemi gondolkodási idő után.
- Hol a francba vagy?
- Valami szórakozóhelyen, talán a Flodance-ban - töprengett szórakozottan, míg én a megfojtásainak lehetséges alternatíváin filóztam.
- Talán? Akkor kapd össze magad és húzd ki a feneked valahova, ahol megbizonyosodhatsz erről! - vágtam oda neki, mire úgy hallatszott, hogy beszél valakivel, de nem igazán tudtam kivenni.
- Na, Josh azt mondja ez valóban a Flodance - mondta tárgyilagosan, mire elkerekedett a szemem.
- Ki a fene az a Josh?
- A srác, aki az előbb pisilt a szomszédban - hangja úgy csengett, mintha ez teljesen egyértelmű lett volna es én lennék a hülye, mert nem tudtam.
- Húzzál kifele az utcára! 



Következő rész:

2 megjegyzés :