2015. december 30., szerda

Egy nap, majd talán..., a film

Sziasztok!:) Elkészült az Egy nap, majd talán… című történetem videója, vagy kisfilmje, nevezzük bárhogyan. Először is szeretném megemlíteni, hogy az egész Jenny emlékeire épül, erre ad majd magyarázatot az első és utolsó képkocka.  Másodszorra csak úgy mellékesen elmondanám, hogy a videóban szereplő bizonyos Josh, az első részben szereplő random srác, és csak a poén kedvéért tettem bele. Itt lenne az a részlet:
„- Na, Josh azt mondja ez valóban a Flodance – mondta Louis tárgyilagosan, mire elkerekedett a szemem.
- Ki a fene az a Josh?
- A srác, aki az előbb pisilt a szomszédban. - Hangja úgy csengett, mintha ez teljesen egyértelmű lett volna es én lennék a hülye, mert nem tudtam.
- Húzzál kifele az utcára!”
Így, hogy elmondtam, már lehet, hogy nem lesz annyira vicces, de félek, nem mindenkinek vésődött bele az emlékezetébe ez a kivételes személyiség.
Személyes véleményem szerint ez a film sikerült eddig a legjobban, legalábbis nekem ez tetszik a leginkább. Remélem, ti is hasonló véleményen lesztek!:)

Youtube linkje:    







   

2 megjegyzés :