2017. augusztus 9., szerda

Váratlan, 61.rész

- Mit csinálsz suli után? – oldalazott mellém a folyosón Wyatt.
- Miért? Randira akarsz hívni? – vigyorogtam rá huncutul.
- Akkor nem kérdezném meg, hogy ráérsz e. Tudnám a választ – kacsintott rám.
- Erről jut eszembe, Wy. Mikor idejöttem, te voltál a suli mindene, a lányok zsánere és stb. Tulajdonképpen amióta vagyok egy csajjal sem láttalak együtt gondolkodtam hangosan.
- Azért eggyel biztosan láttál – húzódott mosolyra a szája sarka.
- Az egy dolog, de én nem ebben az értelemben értettem a kijelentésem – nevettem el magamat, elégedetten mosolyogva magamban.
- Mondja a lány, aki más férfiak ágyában tölti az éjszakát – húzta fel a szemöldökét, majd szórakozottan táncoltatta őket, amit nem bírtam megállni nevetés nélkül.
- Gyakorlatilag senki ágyában nem töltöttem az éjszakát. A kanapén aludtam – nyomtam meg az utolsó szót.
- De Keatonnal aludtál – utánozott Wyatt remekül mulatva a helyzetemen.
- Nem tudnánk ejteni ezt a témát? – dobtam be a szekrénybe a könyveim, majd becsuktam az ajtót. Egy kisebbet megugrottam hátrafele, mivel Keat a falnak dőlve bámult rám a szekrényajtó eddigi takarásából.
- Ugyan, hercegnő. Mi bajod ezzel a témával? Talán szégyelled? – Ajkain gúnyos mosoly jelent meg.
- Néha hiányzik az a Keaton, aki egy szó nélkül mindent rám hagyott – sóhajtottam túljátszva a szerepem.
- Így sokkal szórakoztatóbb vagyok – nyugtázta elégedetten, hogy nem gondoltam száz százalékig tényleg így.
- Egy kicsit azért ijesztő csatlakozott Zaylee is.
- Te vagy az én emberem – ölteltem át a vállát.
- Te meg… - indult volna Wyatt Keaton-höz, de ő cselesen kikerülte.
Elnevettem magamat.
- Gyere ide – karoltam át, hogy kisírhassa magát a vállamon. – Mit terveztél délutánra?
- Semmit – hüppögte végül.
- Akkor miért kérdezted, mi dolgom? – csodálkoztam.
- Tudni akartam, nem e megint Keaton-nel tervezel aludni – közölte, mire rögvest elengedtem és eltoltam magamtól.
- Áruló! – biggyesztettem le a számat.
- Bocsi.
- Keaton vérét miért nem szívod?
- Mert ő nem szívja mellre az ilyeneket. Nincs benne semmi vicces vont vállat Wyatt őszintén.
- Nem is értem, én miért szívom mellre – sóhajtottam egy nagyot, némi szemforgatás kíséretében.
- Én se – szúrta közbe Zay.
- Végső soron csak együtt töltöttük az éjszakát – csúsztattam kezemet Keaton tenyerébe, ujjaimat kézfejére kulcsolva. – Semmi szégyelni való nincs ebben – húzódtam közelebb Keaton-höz, testemmel az övéhez simulva.
Egy pillanatra jóleső bizsergés futott végig a testemen, ahogyan kezem az övéhez ért. Menthetetlenül jó érzés volt.
Nem nézett rám, mereven előre bámult, Zay pedig felkuncogott.
- Talán ma este is megismételjük – folytattam átesve a ló túloldalára.
- Azért nem kell túlzásokba esni – hámozta ki magát a félig ölelés szerű szorításomból Keaton, majd szabad kezével lehámozta magáról az ujjaimat.
Wyatt nem bírta tovább, kirobbant belőle a nevetés. Egy minutum erejére rosszul esett Keat reakciója, de Wyatt nevetése hamar elfedtette velem az előbbi incidenst és én is nevetni kezdtem.
- Nincs rossz dolgod, haver – veregette meg barátja vállát elismerően Wyatt, miközben kiléptünk a suli ajtaján.
- Ez nézőpont kérdése – dünnyögte Keat.
- Zay-bogyó, elvigyelek? – érdeklődött Wyatt a kocsijához lépve.
- Nem, köszi. Biciklivel jöttem.
- Azta! – csettintettem elismerően a nyelvemmel.
- Te is kipróbálhatnád – bökött oldalba a könyökével Keat. Zavarodottan bámultam rá. A mozdulata kedves volt, a szavai pedig gúnyosak. Nem illet össze nála ez a kettő.
- Roycy? – rángatott ki a gondolataimból Wy.
- Bocs. Tessék?
- Elvigyelek? – ajánlkozott.
- Persze, köszi – bólintottam, de aztán megrezdült a telefonom.
Anya üzenete: Gyere haza. Most azonnal!


5 megjegyzés :

  1. Uhhuhh😍😮😮 az anyukája? Wtf
    Folytatást hamar!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony! A napokban jön is a következő rész 😊😊

      Törlés
  2. Hűha nos kíváncsi leszek elmegy-e vagy nem hamar folytit!!:)

    VálaszTörlés
  3. Imadom <3
    csak azt sajnalom h ilyen rovidek a rezek
    alig birom kivarni a kovi reszt <3 <3

    VálaszTörlés