2017. augusztus 8., kedd

Ütközés, 2.rész

- Mi a fenét csinálsz? – kerül el a húgom és összehúzott szemekkel méreget.
- Elfoglalom magam – vágom rá.
- Azt látom.
- Megkérdezném, mit kérsz inni, de határozottan kiskorú vagy – villantok rá egy angyali mosolyt, mire a pultos srác nevetés szerű hangot hallat.
- Ki a haverod? – érdeklődik Camille, cseppet sem visszafogottan bámulva a srácot.
- Ő itt – kezdem, de itt megakadok. – Tulajdonképpen nem tudom. Ki is vagy te?
- Khalil Jarsdel – nyújtja a kezét nekem. Egy fekete, hosszú ujjú pólót visel és most, hogy feltűrte könyökéig az anyagot, tökéletes rálátást engedélyen az alkarján végigvonuló tetkósorra.
- Asen Layce – csúsztatom a kezem az övébe. Találkozik a tekintetünk.
- Szia! Én Cami vagyok – fog kezet a pultossal – a jelek szerint Khalillal - Iris egészségtelenül vigyorgó barátnője. Nyilván, máris beleesett a srácba.
- Mondjátok csak. Miért is játszotok pultost? – teszi fel kulturáltan kérdését a húgom. – Egyáltalán ki vagy te?
- Most mondtam – billenti oldalra a fejét Khalil.
- Úgy értem, hogy kerülsz ide? – pontosít Iris.
- Jarsdel! Hát itt bújkálsz? – kerül elő King, aminek következtében a húgom viselkedése 180 fokos fordulatot vesz.
- Bébi – kapja el a srácot, aki nyom egy futó csókot a homlokára.
- Jarsdel a haverom. Osztálytársak vagyunk – avat be minket King szórakozottan, miközben tölt magának egy felest.
King egyidős a húgommal, ha emlékezetem nem csal, tizenegyedikes. A pultos srác csak harmadikos lenne a gimiben? Jóval többnek nézett ki. Mindegy. Ez az este így vagy úgy, de csalódás lett volna.
- Az én munkám itt véget is ért – léptem el a pulttól.
- Hogy hogy nem találkoztunk még vele? – Iris kíváncsisága kimeríthetetlen.
- Jarsdel csak nemrég jött a városba. De már régről haverok vagyunk. Ja. Együtt jártuk ki az általánost – magyarázza kissé akadozó nyelvvel King. Ő maga is csak három éve jött a városba.
Jobbnak látom odébb állni, mielőtt még ez a nagyszabású társalgás folytatódik.
- És miért játszik pultost? – hallom a húgom újabb kérdését, de a választ már nem.
Körbenézek a nappaliban összegyűlt társaságon, majd nagyot sóhajtva megigazítom a hajam. Keresnem kellene valami halk és magányos zugot. Vagy csak haza kellene mennem. Nagy vagyok én már ehhez, a sok kis gimishez, akik másban sem lelnek örömöt, mint a részegeskedésben, meg az effélékben. Túl idősnek érzem magam ehhez. Pedig csak három év.
Végül az emeleti fürdőszobát választom búvóhelyemmé és beleülök a kádba. Elmerülve a gondolataimban a megtanulandó tételeimre koncentrálok, mikor valaki benyit.
- Foglalt – közlöm és magamban magamat átkozom, amiért nem zártam be az ajtót.
- Bocs – kér elnézést a srác, de azért is belép. Elfordítja a kulcsot a zárban és mellém lép. Khalil az. Kezében egy whiskey és egy boros üveget tart.
- Szabad? - biccent fejével a kád irányába.
- Végül is – tornázom magam egy kicsit arrébb, hogy elférhessen.
- Miért vagy itt, ha ennyire nem jön be a buli?
- A húgom, Iris ragaszkodott hozzá – vonok vállat.
- King nője – bólint. A nője. Mintha egy tizenegyedikes mondaná. Éretlenek. Mind.
- És te miért szolgálod ki az embereket piával?
- Mert vicces – feleli kurtán, majd felemeli a bort. – Kérsz?
Nagyot sóhajtok. Ennél rosszabb már úgysem lehet.
- Egy korty nem árthat.



1 megjegyzés :