2017. június 11., vasárnap

Felejthetetlen nyár, 41.rész

- Tehát elmész Norbival a VOLT-ra - töprengtem este, a sötétbe. Már éjfél is elmúlt, mindenki a saját szobájában csinálta, amit csinált.
- El én - felelte Talia, majd hozzátette. - Meg Tammarával. 
- Jól átgondoltad te ezt? – röhögtem el magamat.
- Nem hiszem – felelte némi gondolkodás után, és ekkor már mind a ketten nevettünk.
- Kacarászás helyett inkább aludjatok! – kiabált át Norbi, de válaszra se méltattuk.
- És te, Leah? Itt maradni Dexszel, Cooperrel meg Sethtel okos dolog a részedről? – intézte nekem kérdését Talia.
- Nem tartom valószínűnek, hogy Seth sokat zargatna majd – merengtem.
- Nem rá irányult főképp a célzásom.
- Mi baj lehetne belőle?
- Most soroljam? – nevette el magát.
- Inkább ne.
- Tartod magad ahhoz, hogy Dexet válaszd Coop helyett?
- Miért kérdezgetsz ilyeneket mostanában? – fordultam hasra és megtámasztottam az állam a tenyeremben.
- Mert vicces – vágta rá a normálisnál kissé gyorsabban.
- Azért annyira nem.
- Dehogynem! – bizonygatta hevesen.
- Tal. Miről van szó?
- Semmiről.
- Semmiről közted és Norbi között? – találgattam.
- Mi van? Nem!
- Talia. Ebben a házban sok a hülye, de senki sem vak – ingattam a fejemet szórakozottan.
- A bátyád nagyon nehéz eset.
- Mondj olyat, amit nem tudok – mulattam.
- Gondoltam, talán most a VOLT-on kezdhetünk valamit magunkkal.
- Szóval, ez a terved – értelmeztem a helyzetet.
- Szerintem Coop emiatt nem akart eljönni – vélekedett Talia.
- Hogy kettesben hagyjon titeket?
- Aha.
- Ez túl önzetlen dolog lenne a részéről, nem gondolod?
- Coop idén elég sokat változott. Valahogy sokkal rendesebb – mélázott.
- Azt mondod?
- Azt.
- Mondjuk, a ti esetetekben nem tudom eldönteni, jót tesz e, ha kettesben vagytok.
- Cooppal?
- Norbival – pontosítottam.
- Ja. Hát igen. Vannak nézeteltérésink – értett egyet Talia ásítva egy hatalmasat.
- Az enyhe kifejezés – fintorogtam, mire ugyancsak nevetésben törtünk ki.
- Ne kelljen még egyszer szólnom! – fenyegetőzött Norbi a fal túloldaláról.
- Ne ordibálj már a fülembe, Nahuel! – kontrázott Cooper mérgesen.
- Te is visszavehetnél a hangerőből, Cooper! – hallatszott Seth ideges hangja.
- Bocs, Sethy! – kiabált vissza Cooper, és bár nem láttam, hallottam, ahogyan közben vigyorog.
- Mi lenne, ha mindenki leállna? – ajánlotta Dex viszonylag normális hangon.
- Oké, befejeztük! – tájékoztatta hangosan a többieket Talia mosolyogva.
- Ja, ne haragudj Sethy! – csatlakozott Coop szándékosan bosszantva a testvérét.
- Cooper!!
- Tessék?
- Argh!
- Ezt nem értettem. Megismételnéd a kedvemért?
- Coop, fogd be a kereplődet, felébreszted a szüleinket! – hallatszódott Norbi utasítása.
- Elnézést.
- Ki mond olyat, hogy kereplő?
- Én. Most mondtam.
- Miért, mi a baj a kereplővel?
- Az ég világon semmi.
- Akkor jó. Szerintem dögös szó – felelte Norbi elgondolkodva.
- A dögösről jut eszebe… Hol van Kand Úr? – érdeklődött Coop.
- Nálam van! – jegyezte meg Talia.
- Nem alhatnék vele ma?
- Nem!
- De holnap elviszed a VOLT-ra – szomorkodott Coop.
- Igen, és az elmúlt nem tudom hány évben is elhurcoltam mindenfele, mégse kellett veled aludnia előző este – ellenkezett Talia
- De most úgy hiányzik.
- Ha odaadjuk, elhallgatsz? – ajánlottam.
- Egészen biztosan – ígérte.
- Áll az alku! – előzött meg Seth a beleegyezéssel, mire mindannyian felnevettünk.


1 megjegyzés :