2018. január 30., kedd

Kosársuli, 71.rész

Csalódott voltam. Ennyi. Se több, se kevesebb. Örültem volna egy délutánnak Konráddal, ezért is hívtam át. Az, hogy nem tudott eljönni, csalódottsággal töltött el, de nem hibáztattam őt. Tudtam, milyen fontos neki az edzés és a kosár, hiszen ugyanezt éreztem én is. Így hát sietősen megráztam a fejem, minden csalódott gondolatot elhessegetve és bekapcsoltam a gépemet, megnyitva a lányokkal közös chat-csoportunkat.
Született növények 🌱🌿🌞
(Ezt a csoport nevet egyébként a Született Kémek után hoztuk, csak növényekkel, mivel ilyen idióta növény neveken hívjuk egymást.)
Lean üzenete: Itt vagytok, lányok? 🙁
Csenkesz üzenete: Itt-itt. Mi a helyzet?
Eu üzenete: Mi ez a szomorú smiley? 🙁
Csenkesz üzenete: Neked nem Konráddal kellene lamúroznod éppen? 😉
Lean üzenete: Lamúr 😃 L’amour 😎
Eu üzenete: Épp WC-n van? 😮
Lean üzenete: Lehet, hogy ott van.
Csenkesz üzenete: De lehet, hogy nem? 😓
Lean üzenete: Talán be kellene vennünk őt is a csoportba, hogy megtudjuk az igazságot.
Eu üzenete: Lehetne a neve… 🤔🤔
Csenkesz üzenete:
Lean üzenete: …
Eu üzenete: Konkoly!
Lean üzenete: Honnan vetted ezt? 😆
Eu üzenete: Utána kerestem. 😳🙄
Csenkesz üzenete: Úgy érzem, elsiklunk a tény felett, hogy Luca nem tudja Konrád tartózkodási helyét.
Lean üzenete: Egy szóval sem állítottam, hogy ne tudnám!
Csenkesz üzenete: Meglehetősen bizonytalannak tűntél.
Eu üzenete: Konkoly nincs veled, Lean?
Lean üzenete: Nem igazán.
Csenkesz üzenete: Mi az, hogy nem igazán?
Eu üzenete: Félig nálatok van, félig meg nem?
Csenkesz üzenete: Beengedted a kapun, kint áll a kertben, de a házba nem mehet be, ahol meg te vagy. Ezért ott is van, de nem is?
Eu üzenete: Vagy fél lábbal épp átlépi a küszöböt, de testének egy része még nem nálatok tartózkodik?
Csenkesz üzenete: Vagy épp most megy el?
Lean üzenete: 😂😂
Lean üzenete: A „nem igazán” legyen inkább egy határozott nem.
Eu üzenete: El se ment hozzátok??
Lean üzenete: Nem tudott. A suliban ragadt. 😢
Csenkesz üzenete: Megkeressük és leüssük? 💪
Lean üzenete: Ne, nem ő tehet róla. Elhúzódott az edzés.
Eu üzenete: Vili bát is megkereshetjük és leüthetjük! 💪💪
Lean üzenete: 😂😂😂
Lean üzenete: Talán majd legközelebb.
Csenkesz üzenete: Ne búsulj, egy csomó alkalom lesz még, hogy együtt legyetek!
Eu üzenete: Így igaz. Előttetek áll egy egész élet!
Lean üzenete: Szerintem egy kicsit előrerohantál ezzel az egész élettel. 😄😚
Eu üzenete: Bocsi. 😃
Lean üzenete: Inkább mondjátok, veletek mi a helyzet?
Eu üzenete: Olyan pletykát hallottam, el se fogjátok hinni! 😱
Csenkesz üzenete: Na, mesélj.
Lean üzenete: Tátott szájjal és előre leesett állal várjuk. 👌👌


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése