2017. december 20., szerda

Töréspontok, 8.rész


Baekhyun üzenete: Még mindig nem kerültél sorra? 
Egy pillanatig megfordult a fejemben, hogy nem válaszolok, de képtelen lettem volna rá.
Se-Ryung üzenete: Tulajdonképpen már készen vagyunk. 
Baekhyun üzenete: Azt ígérted, írni fogsz. 
Se-Ryung üzenete: Tudom. 
Baekhyun üzenete: Azt hitted, nem gondoltam komolyan. 
Nem kérdezte, kijelentette. 
Se-Ryung üzenete: Hát... Valójában igen. 
Ezt válaszra sem méltatta.
Baekhyun üzenete: Mit mondott Park doktor? 
Se-Ryung üzenete: Hogy eltörött. 
Baekhyun üzenete: Begipszelték már? 
Se-Ryung üzenete: Be bizony. Szinte könyékig. 
Baekhyun üzenete: Sajnálom. 
Se-Ryung üzenete: Nem a te hibád. 
Örökké ezen fogunk pattogni? 
Baekhyun üzenete: De igen. 
Örökké ezen fogunk pattogni. 
Se-Ryung üzenete: Oké, vágom. Közelebb jöttél, hibáztál. De én döntöttem úgy, hogy felveszem a mikrofont. 
Baekhyun üzenete: Amit én ejtettem el. 
Se-Ryung üzenete: Egyszer abbahagyod majd ezt? 
Baekhyun üzenete: Igen, ha meggyógyult a kezed. 
Láttam, hogy megint ír, ezért gyorsan megelőzve őt, bepötyögtem egy rövid kérdést. 
Se-Ryung üzenete: Még tart a fanmeeting? 
Baekhyun üzenete: Igen. 
Se-Ryung üzenete: Hogy irkálsz közben? 
Baekhyun üzenete: Az asztal alatt. ;)
Megdobbant a szívem. Ez volt az első alkalom, hogy Baek kicsit felengedett. Nem tudtam mire vélni ezt a komoly oldalát, mindig olyan kis nevetősnek, jókedvűnek és szórakozottnak tűnt. 
Se-Ryung üzenete: Elhanyagolod a fanokat? 
Újabb ok a halálomra. 
Baekhyun üzenete: Szó sincs róla. Akkor írok, mikor épp nincs senki előttem. 
Sejtettem. Mindig eltelt egy kis idő, mire megjött a válasza. 
Se-Ryung üzenete: Helyes. 
Byun Baekhyun a következőre állította a becenevét: Csukló törött.
Csukló törött üzenete: Köszi. 
A következőre állítottad Byun Baekhyun becenevét: Csukló törő
Csukló törő üzenete: Naa. :'(



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése