2017. november 8., szerda

Váratlan, 75.rész

Másodszorra palacsinta és gofri illatára ébredtem, ezúttal az ágyamban. A fejem Keaton mellkasán pihent, a jelek szerint ő még aludt, mellkasa egyenletesen emelkedett és süllyedt.
Felemeltem a fejem és éppen annyira eltávolodtam, hogy jól rálássak az arcára. Természetesen nem bírtam megállni, ujjaim puha hajába siklottak és a homlokába hulló tincsekkel kezdtem játszani.
Mivel sikerült nem felébresztenem, kikászálódtam az ágyból, bementem a fürdőbe és gyorsan lezuhanyoztam, majd felkaptam egy csőfazonú melegítőnadrágot meg egy szürke pulcsit és halkan elhagytam a szobát.
- Isteni illata van, nagyi! – szimatoltam a levegőbe, mikor leértem a konyhába.
- Reméltem is, hogy ilyen illatra ébredsz – nevetett rám a sütő előtt álldogálva.
- Le akartál csábítani? – mosolyogtam mellé lépve. – Segíthetek?
- Kizárt! Ülj csak le, drága kisunokám! – ragadta meg a serpenyő fogóját és feldobta a palit megfordította a levegőben.
 - Látom, ez még mindig nagyon megy! – vigyorodtam el, felidézve a régi, szép emlékeket.
- Gyakoroltál, kincsem? – fordult felém mosolyogva.
- Hát ezt nem mondanám – húztam el a számat nevetve.
- Gyere, próbáld meg! – invitált nagyi, miközben kirakta a kész palacsintát a tányérra.
- Rendben! – pattantam fel és mellé siettem.
Megragadtam a merőkanalat, belemártottam a tésztába, majd szépen elegyengettem a serpenyőben.
- Hiányoztál! – ölelt meg nagyi hátulról.
- Te is nekem! – vágtam rá azonnal. El is felejtettem, mennyire.
- Na, lássuk a fordítást – törölte meg a szemét alig észrevehetően.
- Okés – kacsintottam, majd megragadtam a serpenyőt, meglendítettem és már repült is a pali felfele. Azonban lefele már nem igazán.
Összehúzott szemekkel vizslattam a plafont.
- Azt hittem, ilyen csak a filmekben létezik – billentettem oldalra a fejem, a plafonon tapadt palacsintát figyelve.
- Ez hihetetlen! – nevetett nagyi összecsapva a kezeit.
Egy elfojtott nevetésre lettem figyelmes, így gyorsan a lépcső felé kaptam a tekintetem. Keaton az alsó fokon állt, karbafont kézzel, a falnak dőlve. Fekete cső fazonú melegítőnadrágot és sötétkék pólót viselt, haja még nem volt bezselézve, így puhán hullott a homlokába.
- Mióta állsz ott? – húztam be a nyakam.
- Épp elég ideje – mosolygott rám. Imádtam ezt az őszinte mosolyt.
- Felragadt a palim – mutattam felfele, mire nevetve közelebb jött.
- Észrevettem. Jó reggelt! – köszönt a sütögető mamának, aki eddig észre sem vette őt.
- Jó reggelt, kis drágám!
- Leszedem a palacsintát – fogott meg egy széket Keat és odatolta a konyhapult elé. Lekapta a papucsát és fellépett a székre. Hip-hop leszedte a fennragadt palacsintát és kedves mosollyal a kezembe nyomta.
- Jó étvágyat!
- Pfuj! Meg nem eszem – fintorogtam a fehér vakolattal borított palit.
- Porcukros – felelte komoly képpel Keat.
- A nutellásat jobban szeretem – szabadultam meg a palacsintától.
- Üljetek le, egyetek! – terített meg fürgén nagyi és odatessékelt minket az asztalhoz.
- A többiek?
- Édesanyád dolgozni ment kora reggel, Kav pedig suliba – magyarázta nagyi.
- És hol van papa?
- Dolga van – felelte rejtélyesen nagyi.
- Hát jó – fogtam meg a nutellás üveget és magam elé húztam.
- Van házi készítésű lekvár is – pakolta ki a szekrényt nagyi. – Meggy, barack és eper.
- Köszi, nagyi! – vigyorogtam tele szájjal, ő pedig elment a kamrába matatni. – Szóval, csak mi lógunk – értelmeztem a kialakult helyzetet.
- Nagyon úgy fest – kente meg az egyik gofrit Keat lekvárral.
- Azt a palit kellene enned, amit én sütöttem – biggyesztettem le a számat morcosan.
- Miért is?
- Mert én csináltam! – reklamáltam.
- Tényleg azt akarod, hogy megegyem a palacsintát, amit felragasztottál a plafonra? – hajolt közelebb.
- Na, jó. Talán majd legközelebb – biccentettem félszegen.
- Helyes – nyomott egy csókot a számra.




3 megjegyzés :

  1. 😍😍😍 Keat+csók=olvadás... Imádom Keatot ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ folytasd gyorsaaan!!:)) 💖 🦄

    VálaszTörlés
  2. ❤❤❤ annyira cukik! 😍😍😍 meg meg meg meg meg! Ennyi nem eleg! 😍😘

    VálaszTörlés
  3. Imádoooooommmm!!!! Nagyon cuuuukiiikkkk! <3 <3 <3

    VálaszTörlés