2017. október 25., szerda

Újra itt, 17.rész

Hunter
„Mellkasom mélyében vasmarok szorítgatta csupasz szívemet. A féltékenység. Rühelltem ezt az érzést.”
/Vavyvan Fable/

Nem tudom, mi van velem, de kezd nagyon idegesíteni. Baromira nem tetszett, hogy Chase Avery előtt rámutatott, mennyi barátnőm is volt az évek során. Nem akartam, hogy megtudja, milyen ember lett belőlem. Nem akartam, hogy undorodjon tőlem vagy ilyesmi.
Ave amióta csak megjött, állandóan Chase pártjára állt és ez veszettül bökte a csőrömet, kezdett eluralkodni rajtam a mérhetetlen birtoklási vágy. Gyerekesen mérhetetlen. Az én legjobb barátom volt hat éve, mikor elment. Hozzám állt a legközelebb. Köztünk volt valami. Nevetséges, hogy Chasere vagyok féltékeny. Egyszerűen röhejes vagyok.
Egy pillanat erejéig Shanica felé indultam, hogy elfeledjem a gondjaim, de aztán beugrott, hogy pont azt szeretném elkerülni, hogy Avery megtudja, így oldom meg a problémáim. Így hát Shanica meg egy kicsit a saját meglepetésemre is éles kanyart vettem és inkább az erkély felé indultam. Sörrel a kezemben kiléptem és rámordultam a nagyban egymást faló párocskára, akik ennek következtében jobbnak látták bent folytatni a dolgot.
A korlátra könyököltem és lebámultam az udvarra.
- Mi jót csinálsz? Ugye nem arra készülsz, hogy leugorj? – hallottam meg a hátam mögül a legédesebb hangot a világon. Lehunytam a szemem és vettem egy mély lélegzetet. Megcsapott az illata.
- Minek ugranék le? Simán talpra esek – néztem le ismét, megállapítva, hogy alig néhány méter az egész.
- Mindig is rajongtál az izgalmas dolgokért – mosolyodott el huncutul Ave. Tekintetem gyorsan végigfutattam rajta, kipirult arcán és rövid szoknyáján. Tényleg vonzottak az izgalmas dolgok.
- Nem tagadom – feleltem kissé rekedten.
- Miért rohantál el? Rosszat mondtam? – pislogott hatalmasokat.
- Nem, dehogy – szakítottam el tekintetem az ajkairól és belekortyoltam a sörömbe.
- Csak mert nem állt szándékomban rosszat mondani – folytatta. – Nem szeretem, ha veszekedtek.
- Ave – lágyult el a tekintetem. – Fiúk vagyunk. A fiúk néha összeszólalkoznak. Chase talán zokogni kezdett, mert megbántottam?
- Te viszont elrohantál – mutatott rá a lényegre.
- Nem volt kedvem vitázni – vontam meg a vállam.
- A fiúk nagyon aranyosak! Kicsit úgy érzem magam, mint régen. A személyiségetek nem sokat változott. Csak… felnőttetek – merengett a lenti tömeget bámulva.
- Hát igen – nyugtáztam a szavait.
Láttam rajta, hogy mondani készül valamit, de végül mégsem tette. Csak bámulta alattunk az embereket szótlanul.
- Mi az? – kérdezte egyszercsak, mikor észrevette, hogy őt figyelem.
- Hiányoztál nekik.
- De? – harapott rá az alsó ajkára aggodalmasan, mintha nem fejeztem volna be a mondandóm. Igaza volt. Nem ez volt a teljes igazság.
- De nem annyira, mint nekem – fújtam ki hosszan a levegőt.
- Hunter… - kezdte volna, de nem bírtam meghallgatni a reakcióját.
Kezem a tarkójára csúsztattam és magamhoz húztam a fejét, ajkamat az övére nyomva.


9 megjegyzés :

  1. Áááááááááá! Ugye most már összejönnek?

    VálaszTörlés
  2. Aztaa!! Imádom Huntert!! Légyszi legyen sűrűbben rész ��❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, igyekezni fogok! Igazad van, túl ritkán van rész :(

      Törlés
  3. ❤❤❤❤❤❤❤ remélem ez mindent kifejez számodra... 😍 várom a következőt! ❤❤❤

    VálaszTörlés
  4. Ahhh Hunter😍😍😍😍 Folytasd Gyorsan!😍😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  5. Váá! Gyorsan folytasd lécci Betti! ❤❤❤❤

    VálaszTörlés