2017. október 15., vasárnap

Sky Wondervood, 14.rész

- Szia, Jas! - köszönök, mikor Jason felveszi a telefont. Magamban mérhetetlenül hálás vagyok, amiért elértem őt napközben. 
- Szia, Sky! - szól bele jókedvűen. - Miújság? Nem jó a suli? 
- Hiányzol - mondom azonnal, mire néhány pillanatig nem válaszol, aztán elneveti magát. 
- Na, de ennyire? Nincs két napja sem, hogy találkoztunk. 
- Akkor is hiányzol - kötöm az ebet a karóhoz durcásan. 
- Minden rendben? - kérdezi és hallom a hangján, hogy jóval komolyabbra vált. 
- Nem igazán - sóhajtom. 
- Érted menjek? 
Épp az ebédszünet második felében járunk, én pedig sikeresen elbújtam a tanári egyik szobájába, ahova az igazgató úr tessékelt, mikor megjelentem és egy kis magányért könyörögtem. 
Mikor otthagytam a fiúkat az udvaron és elindultam, hogy gondolkodjak egy kicsit, azonnal elkapott egy nagy csoport lány, hogy adjak autogrammot, csináljunk közös képet. Aztán egyre többen lettek, arra kértek, énekeljek valamit vagy táncoljak. Így kötöttem ki itt. 
- Nem érzed magad jól? - tesz fel újabb kérdést Jason, miután nem válaszoltam az elsőre. 
- Nem is tudom, mit képzeltem - fakadok ki szomorúan. 
- Mi a baj, Sky?
- Olyan kétségbeesetten vágytam az átlagos életre, de nyilvánvalóan ezt nem kaphatom meg - szipogom. 
- De hisz szeretsz híres lenni. Imádod az életed - próbál megnyugtatni. 
- Igen, de néha csak arra vágyom, hogy mikor elsétálok valahol, senki ne jöjjön oda, tegyek úgy, mintha ott se lennék. Ne hagyják abba a beszélgetést, ne fordítsák felém a fejüket, ne kérjenek tőlem semmit - magyarázom elkeseredetten. 
- Ezt bevállaltuk, mikor elkezdtük ezt az egészet. 
- Tudom és alapvetően nincs is vele gondom, de most... - kezdem, de elakad a szavam. 
- Most történt valami - segít ki Jas, megértve a helyzetet. 
- Igen. 
- Sky, ha nem mondod el, mi nyomja a lelked, nem tudok segíteni - mondja, miközben hangja olyan végtelenül lágyan cseng. 
- Köszönöm, hogy vagy nekem, Jas. Nem tudom, mi lenne velem nélküled - hajtom le a fejem szomorúan. 
- Hát erről van szó? Úgy érzed, megint kihasználtak? 
Előttem van a kép, ahogyan végigsimít az arcán,  mint mindig, mikor tehetetlennek érzi magát. 
- A Heath Hoover név mond neked valamit? 
- A srác, akit elcipeltél az interjúra meg a fotózásra?
- Aha, tegnap. 
- Legalább adtál egy esélyt - vigasztal Jas. - Mindig is szerettem benned, hogy minden egyes csalódás után talpra álltál. Mindig. 
Bánatosan elmosolyodom. 
- Te segítettél mindig talpra állni - említek meg egy fontos tényezőt. 
- Ugye most sem adod fel? 
- Őszintén? Már nem igazán hiszek benne, hogy egyszer találok még egy olyan megbízható és közeli barátom, mint te. 
- Jól elleszünk ketten is - jelenti ki és jól hallom a hangján, hogy mosolyog. 
- Én is így hiszem - derül fel az arcom. 
- Mit szólnál hozzá, ha érted mennék suli után és együtt töltenénk a napot? 


3 megjegyzés :