2017. szeptember 11., hétfő

Valami más, valami új, 10.rész

- Hm. Hát ez mindjárt kellemesebb – relaxáltam elégedetten a melegvizes medencében.
- Felettébb kellemes – értett egyet Khloe a jobbomon.
- Tényleg kellemes – bólogatott behunyt szemekkel Rio a balomon.
- Miért csak én nem ülök Oliv mellett? – törte meg az idillit Blake morcos hangja.
- Mert lassú vagy – vágott vissza Khloe.
- Hamarosan úgyis eggyé válok a vízzel, szóval idejöhetsz a helyemre – ígérte Rio, majd ismét alámerült, hogy csak az orra és a szeme lógjon ki a vízből, szájával pedig buborékokat fújt a víz alatt.
- Kösz Tó a nagylelkűségedet! – ironizált Blake, aki nem mellesleg Rio balján foglalt helyet.
- Igazán nincs mit – emelkedett ki a vízből Rio, majd rám kacsintott.
- Hány fokos ez a víz? – érdeklődtem, miközben a lábaimmal bicikliző mozgást végeztem.
- Valami 32-36 – hunyorgott Khloe a tábla irányába, amire az információk voltak felvésve.
- Kellemes – nyugtáztam elégedetten.
- Valóban nagyon kellemes – utánozott szórakozottan Rio.
- Remélem, ez nem olyan, ahol leázik az ember bőre és mindenfelé úszkálnak a bőrdarabok a vízben – jegyezte meg Blake.
- Pfuj! Ezt most muszáj volt? – fröcskölte képen Blaket Khloe haragosan.
- Ez azért tényleg eléggé elhagyható lett volna – keltem Khloe védelmére, mert azért ez csakugyan elég undorítóan hangzott.
- Most miért? Azt hittem, tudjátok – értetlenkedett Blake.
- Az amúgysem ez a víz – jelentette ki Rio nyugodtan.
- Miért? Ez is elég meleg ahhoz, hogy leázzon az ember bőre – vitatkozott Blake.
- Azt hiszem, én kiszállok – állt fel Khloe, így már csak derékig ért neki a víz.
- Szuper! – mászott a helyére Blake elégedetten, hogy újból mellettem ülhet.
- Oliv! Nem keressük fel a mosdót? – vágott gonosz arcot Khloe, majd kinyújtotta a nyelvét Blakere.
- Menjünk – tápászkodtam fel.
- Vajon okos dolog volt tőlünk, hogy kettesben hagytuk őket? – merengtem, miközben a kezemet szárítgattam a mosdóban.
- Hátha összebarátkoznak – nézett rám huncutul a tükörben Khloe.
- Titeket is számtalanszor kettesben hagytalak, és nézz csak meg… - tártam szét a karom tehetetlenül, mire jóízűen felnevetett.
- Van, amit nem lehet erőltetni – kacsintott.
- Igen, ezt én is megtanultam – bólintottam.
- Úgy vélem, ők mások. Blakenek csak az a baja, hogy Rio elvesz tőle téged – magyarázta elméleteit Khloe.
- Szóval, ha kettesben vannak, akkor ez az ellentét nem számít? – próbáltam értelmezni.
- Valahogy úgy. Végül is, Rionak semmi baja Blakekkel. Plusz, direkt szivatja.
- Blake valójában kedveli Riot? – ráncoltam a szemöldököm.
- Ezt azért nem mondtam.
- De ha nem lennék, nem lenne vele baja – hámoztam tovább az elméletünk almáját.
- Van rá esély.
- Van benne igazság. Tehát, akkor azt mondod, jól megvannak kettesben?
- Szinte biztos vagyok benne.
Eközben visszaérkeztünk a medencéhez, de a fiúk nem voltak benne, hanem jó pár méterrel arrébb üldögéltek egy padon.
- Milyen jámbornak tűnnek – ismertem el.
- Mondtam én!
- Sziasztok! – léptünk ofa hozzájuk.
- Hogy-hogy itt kint vagytok?
- Kitiltottak minket a medencéből – vont vállat Rio.
Ennyit arról, hogy jól megférnek egymással kettesben.


1 megjegyzés :