2017. szeptember 4., hétfő

Újra itt, 15.rész

Hunter
„Hogyan éljek így, hogyan lélegezzek? Ha nem vagy itt, fuldoklom.”
/Sam Smith – Writing’s On The Wall/

Avery egyenesen pompásan érezte magát a buliban. Csak úgy tündökölt. Végig a srácokkal lógott, nevetgélt, üdítőt kortyolgatott. Chase keze állandóan Ave derekára meg karjára tévedt, ő pedig minden alkalommal szó nélkül hagyta. Magam sem értettem, miért, de borzalmasan idegesített. Illetve, tudtam, miért. Féltékeny voltam. Nem olyan béna, szerelmes módon, hanem csupán magamnak akartam életem egyik legfontosabb személyét, akit nem láttam majd hat éve.
Eltöprengtem, miért is Ave életem egyik legfontosabb személye. Talán tényleg velem volt a baj. A srácok mind örültek a visszatérésének és kiélvezték, én viszont túl merev voltam a dologgal kapcsolatban. Jesszus, az elmúlt hat évben azt se tudtam, mit jelent merevnek lenni! El kellene mennem a pszichológusomhoz, hogy rávilágítson, mennyire egészségtelenül ragaszkodom Averyhez.
Nagyot sóhajtottam és szorosan behunytam a szemem. Én nem ilyen vagyok!
- Jól vagy, haver? – ragadta meg finoman a vállam Beau, ezzel némileg kizökkentve és magamhoz térítve engem.
- Persze, minden rendben – bólintottam, továbbra is Averyt figyelve.
- Hallottam, hogy együtt jöttetek a buliba – biccentett Ave felé Beau.
- Aha.
- Sikerült megbékélned a helyzettel? – jelent meg apró mosoly az arcán.
- Tudod, hogy képtelen lennék huzamosabb ideig haragudni rá – emeltem az égre a tekintetem. Szánalmasnak éreztem magam.
- Tudom – hagyta rám. – Hogy-hogy egyedül jött haza?
- A szüleinek esze ágában nem volt visszaköltözni. Azért jött egyedül, mert betöltötte a tizennyolcat – szorult ökölbe a kezem.
- Ez azért elég kemény – ingatta a fejét Beau, de úgy tűnt, nem lepte meg a dolog annyira, mint engem.
- Odanézz, Hunt! – bökdösött ezerrel Chase, vadul mutogatva.
Odafordítottam a fejem és a szomszéd kislányt láttam belépni a terem ajtaján. Hamar észrevett és boldogan mosolygott rám, a következő pillanatban azonban elbotlott kioldódott cipőfűzőjében és elhasalt a földön.
Fürgén mellé siettem és felhúztam a földről.
- Jól vagy? – segítettem neki talpra állni.
- I-igen – bólintott, szemei sarkában megjelent néhány könnycsepp.
Jól emlékeztem, hogy összeszorította a száját, nehogy elsírja magát.
- Jobban kellene vigyáznod – térdeltem elé és bekötöttem cipőjének fűzőjét egy masnira.
- Kö-köszönöm – biggyesztette le a szája sarkát, arca piros volt.
- Ne keressük meg a nővér nénit? – pattant mellénk Chase, a lány elé guggolva a térdét vizslatva.
- Nem kell, jól vagyok, köszönöm! – rázta hevesen a fejét Ave.
- Biztos? – csatlakozott Beau is.
- Igen!
- Gyere, ülj mögénk! – invitálta Chase hatalmas vigyorral. – Mutassak neked egy bűvésztrükköt?
Elvettem a táskáját és leraktam neki a padra.
Chase épp tölcsért formált a füzetéből, majd se szó, se beszéd beleöntötte a fél literes narancslés palackjának tartalmát.
Mondanom sem kell, hogy az egész a földön meg a padunkon landolt, de Avery nevetett. És nevetett. Alig bírta abbahagyni.
Első osztályosok voltunk, Ave néhány nappal suli kezdés előtt költözött a városba a szüleivel a nagyszüleihez. Ha emlékezetem nem csal, a nagypapája nagyon beteg volt és azért jöttek, hogy segítsenek a nagymamának az ápolásában és a róla való gondoskodásban.
Mr. Melone állapota idővel sokat javult, lassan egészen felépült, majd meggyógyult.
A hetedik volt az utolsó együtt töltöttük iskolaévünk. Utána elment.

(a gif csak egy kis poén, de szegény Ave is kábé így terült el)



1 megjegyzés :