2017. február 15., szerda

Valami más, valami új, 7.rész

Hát, Khloe meg Blake nem voltak az óriási WC-nél sem, így tanácstalanul várakoztunk. Illetve én tanácstalanul, Rio viszont teljesen gondtalanul és lazán álldogált mellettem. Nyilván nem aggódta túl a dolgot.
- Mi legyen? – érdeklődött, fürdőnadrágjának zsebeibe süllyesztve kezeit.
- Fogalmam sincs – ingattam a fejemet, mivel telefont nyilván nem hoztunk magunkkal a vízbe, így kommunikálni nem tudtunk, de megkeresni egymást se nagyon.
- Azt hittem, idejönnek majd – töprengett Rio hangosan.
- Biztos eltévedtek.
- Vagy Khloe éppen megpróbálja vízbefolytani Blaket – dobta fel saját ötletét Rio.
- Dehogy! Azért annyira nincsenek rosszban – legyintettem tovább forgolódva.
- Ha te mondod – röhögte el magát. – Na, megkeressük őket, vagy csak itt fogunk toporogni egész délután?
- Menjünk – bólintottam megindulva.
- Idegesnek tűnsz – szólalt meg néhány perc elteltével Rio.
- Nem vagyok az.
- Dehogynem.
- Jó, mert, abból sosem sült ki semmi jó, ha ezek ketten együtt maradtak – hadartam.
- Például, mi történt?
- Volt olyan, hogy Khloe letépte Blake pulcsijának két ujját.
- Mi van? Miért?
- Állítólag véletlen volt, merthogy Blake beleesett egy üres medencébe, és Khloe próbálta felhúzni a pulcsijának segítségével – meséltem, Rio pedig folyamatosan nevetett.
- És ez alatt te hol voltál?
- Elugrottam a boltba innivalóért.
- Mi volt még?
- Blake belevágott Khloe hajába.
- Halljam a sztorit!
- Hát, az én szobámban voltak, és kimentem, mert szólt a vonalas telefon, és állítólag Khloenak beleragadt a rágó a hajába, Blake pedig mindent megtett, hogy kiszabadítsa, de végül ki kellett vágnia azt a darabot.
- Ez kész – röhögött Rio remekül szórakozva. – Egyéb?
- Olyan is volt, hogy mikor visszamentem hozzájuk, Khloe éppen a földnek szegezte Blaket.
- Mi volt a magyarázat?
- Új karatefogás tanítása és bemutatása.
- Más?
- Khloe csurom víz lett, és azt mondták, hogy megégette a vállát, ezért Blake leöntötte egy pohár hideg és hűsítő vízzel.
- Még, még, még!
- Blake monoklival jelent meg.
- Rajta volt egy szúnyog, Khloe pedig megmentette a vérveszteségtől? – találgatott Rio.
- Majdnem, de méhecske volt – pontosítottam vigyorogva.
– Gondolom, nem hitted el, ezeket a meséket – mulatott Rio.
- Miért ne hinném? – próbáltam komoly arcot vágni.
- Az összeset azzal kezdet, hogy „állítólag”.
- Jogos. Természetesen nem veszem be a sok hülyeségüket.
- És ezt ők is tudják?
- Merem remélni.
- Mondtad nekik valaha?
- Nem én, de csak van ennyi eszük.
- OLIVIA!!! HOL VAGY?? – hangzott ekkor fel Blake hangja a hangszórókból.
- Hát ez meg? – emelte fel a fejét Rio kíváncsian.
- TE NAGYON HÜLYE! Mégis mit vársz, hogy majd válaszol? Inkább azt mondd el, mi hol vagyunk! – teremtette le azonnal Khloe Blaket.
- Ebben azért igaza van – értett egyet Rio.
- Szia, Oliv! Itt vagyunk ennél az információspultnál, vagy mi ez. Idefáradnátok, légyszi?
- Hát, hogyne – kapta elő a térképet Rio, majd az őrjöngő barátaim irányába indultunk.

Kábé így kell elképzelni egy Khloe-Blake harcot :D


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése