2016. december 3., szombat

Kosársuli, 27.rész

December 8., Hétfő

- Hogy mit csinálunk? – kérdezett vissza meghökkenve Krisz.
- Kirándulni megyünk – ismételte meg az ofő.
- Kirándulni – ismételte meg halkan Konrád a kijelentést.
- Jól hangzik – suttogtam izgatottan.
- Amolyan erdei iskola vagy, hogy nevezik ezt általános iskolában – magyarázta Vili bá az osztálynak.
- Addig nem lesznek edzések sem? – érdeklődött Klaudia.
- Nos, természetesen nem, de csak kettő darab éjszakáról van szó, és aki nagyon nem ért egyet ezzel, azt megfuttathatom a hegyekben hajnalban – mosolyodott el Vili bá jól mulatva.
- Szekeres nagyon elmés – vigyorgott mellettem Konrád Kriszre.
- Én fogom őt megfuttatni hajnalban – ingatta a fejét felháborodottan Krisz.
- Nem értem, miért vagytok ennyire meglepve, hiszen elmondtam a szülői értekezleten mindent – csóválta a fejét csalódottan Vili bá.
- Mikor indulunk?
- Mit kell magunkkal vinni?
- Hány ágyasak a szobák?
- Kell hálózsák?
- Lesznek medvék?
- Na, jó, elég legyen! Most szépen elmondok mindent, oké?
- Oké! – vágta rá az osztály egy emberként.
- Most csütörtök reggel indulunk, és szombat este jövünk haza. Nyomtattam egy listát, hogy mit érdemes magatokkal hozni, de szerintem elég nagyok vagytok már hozzá, hogy magatoktól is kitaláljátok. Dóri, Klaudia, kérlek adjátok ezeket hátra – nyomott az első padsorban ülők kezébe lapokat az ofő.
- Hát ez bámulatos – bámulta a listát Konrád megbabonázva.
1. megfelelő mennyiségű fehérnemű
2. megfelelő mennyiségű pulóver
3. megfelelő mennyiségű hosszú nadrág
4. megfelelő mennyiségű kabát
5. megfelelő mennyiségű tisztálkodási eszközök
6. megfelelő mennyiségű vízálló, meleg cipő
7. zseblámpa
- Tiszta szerencse, hogy mindent ilyen pontosan megadott – nevettem fel halkan.
- Bár nem értem, miért nem hozhatok megfelelő mennyiségű zseblámpát – töprengett Konrád, majd rám kacsintott.
- Ki tudja. Viszont, ha Vili bá nem fejti ki azokat a bizonyos tisztálkodási eszközöket, én nem is tudom, mit pakoljak – gondolkodtam elmélázva.
- Megfelelő mennyiségű tusfürdő, megfelelő mennyiségű törülköző, megfelelő mennyiségű fogkefe, megfelelő mennyiségű fogkrém és megfelelő mennyiségű fürdőpapucs – sorolta gépiesen Konrád, amit persze nem tudtam megállni nevetés nélkül.
- Itt találkozunk csütörtök reggel nyolckor – intett még minket a kicsöngő után Vili bá, majd elhagyta a termet.
- Tetszik nekem ez a kis kirándulás – fordult hátra Csenge.
- Igen, klassznak hangzik – helyeselt Eszti.
- De csak ha megfelelő mennyiséget hoztok magatokkal mindenből – szúrta közbe Konrád szórakozottan, mire a lányok felnevettek.
- Hé, Herczeg! Jössz büfébe? – hívta barátját Krisz, Konrád pedig csak biccentett.
- Kérsz valamit? – fordult hozzám.
- Nem, köszi – ráztam a fejemet.
- Oké – nyomott egy puszit a homlokomra, majd elhagyta a termet.
- Nagyon édesek vagytok együtt – mosolygott rám kedvesen Eszti, amin rögtön elpirultam.
- Izgalmasnak ígérkezik ez a kirándulás – sandított rám sokat sejtetően Csenge.
- Igen, ezt már mondtad.
- Mit gondoltok, fiúk és lányok alhatnak majd együtt? – hallottam előröl Klaudia kíváncsi hangját.
- Ez lehetséges? – kaptam kicsit rémülten a lányok felé a fejem.
- Kizárt – válaszolta Eszti.
- Én sem tartom valószínűnek – értett vele egyet Csenge.
- De az lehetséges, hogy átszökdössön mindenki oda, ahova akar – pontosított Eszti.
- Ebben viszont már van igazság – helyeselt ismét Csenge.
- Szóval így állunk – hümmögtem.
- Izgalmasnak ígérkezik a kirándulás – jelentette be Csenge, mire mindhárman felnevettünk.
- Tessék – rakta le elém a kinder csokit Konrád, mikor visszajött.
- Köszi – bontottam ki mohón, majd azonnal befaltam az édességet.
- Még jó, hogy nem kértél semmit – vigyorgott Konrád elégedetten.


Előző rész:

3 megjegyzés :

  1. Ez röviiid!!!! :(
    By:Aida

    VálaszTörlés
  2. Nekem kisértetiesen hasonlít az SzJG-re...de ettől imádom és lehetne gyakrabban is ámm!!!
    By.:Kaktusz

    VálaszTörlés