2016. szeptember 6., kedd

Kosársuli, 18.rész

Október 14. hétfő


Az elkövetkezendő két hét meglehetősen egyhangúan telt el.
Reggelente apu vitt el kocsival, tanítás, edzés után pedig Konrád, vagy a lányok rendszeresen hazatámogattak. Dominik olykor-olykor átugrott, majd a maga módján megpróbált lefoglalni. Mindig ügyelt rá, hogy egy bizonyos időkeretet át ne lépjen, nehogy félreértsem az indítékait.
Konrád sosem jött át, nem akart benézni, miután hazakísért. Néha érdekl
ődött délután, vagy este, hogy akkor "áll e még" a holnap. Azt hiszem, ezzel ő is nyilvánvalóvá tette, hogy ugyanazok az érzések vezérlik, mint Dominikot.
Ezzel az égvilágon semmi bajom nem volt, s
őt, mi több, kifejezetten örültem két ilyen barátnak. A lányokról meg már ne is beszéljünk. Ők jöttek, maradtak, írtak.
Már majdnem két hete volt a baleset, így sikerült hatnom a dokira, és kikönyörögni, hogy legalább er
ősítés címén had vegyek részt az edzésen. Hosszas győzködés kellett hozzá, de végül célt értem.
- Luca! - dörrent rám az edz
ő.
- Tessék? - kaptam fel a fejemet, kizökkenve a gondolatmenetemb
ől.
- Mit m
űvelsz? - érdeklődött egy csöppet haragosan Vili bá.
- Hogy mit? - kérdeztem vissza, mert némileg zavart,  hogy az egész osztály engem bámult.
- Megmondtam, hogy csak ülve, fekve, kézen állva, fejen állva, bánom is én, hogy hogyan, de semmiképp sem a lábaidon állva er
ős erősíthetsz!
- Hogyne - ültem le azonnal. Észre sem vettem. - Elnézést!
- Dominik, Krisz! Pályára! Konrád csapata irány er
ősíteni! - adta ki a parancsot az edző.
- Elkalandoztál? - pattant mellém Konrád, és már neki is állt fekv
őzni.
- Valahogy úgy - feleltem a többiek játékát figyelve.
- Úgy rémlik, te akartál mindenáron részt venni az edzéseken - emlékeztetett Konrád, gondolom az arckifejezésem láttán.
- Mégsem tudom, hogy itt rosszabb, vagy otthon - szaladt ki a számon, de egy másodpercre rá, már meg is bántam, hogy ezt mondtam.
Épp hozzá akartam tenni, hogy felejtse el, minden rendben, de Konrád megel
őzött.
- Edzés után elviszlek valahova. Ne t
űnj el - figyelmeztetett, majd két fekvő között egy pillanatra a szemembe nézett.
Rögtön tudni szerettem volna, hogy hova, és miért, de tü
rtőztettem magam, mert tisztában voltam azzal, hogy úgysem adna egyértelmű, kerek választ.
Edzés után olyan fürgén öltöztem, ahogy csak tudtam, majd szóltam a lányoknak, hogy ma Konrád vállalta a fuvaromat. Itt egy minutumra eszembe jutott, hogy már igazából véget ért a jó világom, hiszen már egy biztos sántikálással akár egyedül is mehettem volna.
Mikor kiléptem az öltöz
ő ajtaján Konrád már ott várt, a falnak dőlve, vállán sporttáskájával. Meglepően gyors. Haja a homlokánál és a tarkóján vizesnek látszott, gondolom a mosakodás miatt.
El
őkaptam a táskámból a fekete, kötött sapkámat és hűvös ősz révén hátulról a fejére húztam.
- Köszi - hálálkodott
őszintén. - Általában hozok sapkát, vagy van kapucnim, de most valahogy elfelejtettem. Neked nem vizes a fejed? - tapogatta meg a hajam.
- Nem nagyon tudtam megizzadni - ingattam a fejemet,
ő pedig megértően bólintott.
- Na, gyere - nyújtotta felém jobbját, én pedig - mint már annyiszor - belekaroltam.
- Hova megyünk? - kíváncsiskodtam.
- Nem bírtad valami sokáig - nevetett rajtam Konrád, arra célozva, hogy még két perce se indultunk el.
- Jól van, na – fordítottam el tüntetően a fejem, nehogy kiszúrja, mennyire izgatott vagyok.
- Mindjárt ott vagyunk, nem kell sokat várnod – biztatott, ezzel egyértelművé téve, hogy nem áll szándékában megosztani velem az úticélt.
Az út hátralevő része viszonylag csöndesen telt. Én nem nagyon beszéltem, mert azzal voltam elfoglalva, hogy csak azért is kitaláljam, hova megyünk, Konrád meg gondolom hagytam hadd törjem fölöslegesen a fejem.
Egyszer sikerült el is botlanom, de szerencsére Konrád a derekamra simítva tenyerét, megtartott.
- Bocsi – dünnyögtem egy picit elpirulva, merthogy lehet, hogy ma igen, de a héten nem az első eset volt.
- Ugyan, bokasérült lány – mosolygott rám mindig Konrád kedvesen, mint akinek ez nem gond.
Nagyjából fél óra elteltével Konrád megállt egy park közepén, és várakozásteljesen rám meredt.
- Itt is vagyunk – jelentette be, mire persze értetlenül meredtem rá. 
- Elhoztál egy parkba? – vontam fel a szemöldököm.
- Nem egészen – döntötte oldalra a fejét Konrád.


Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/09/kosarsuli19.html 
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/08/kosarsuli17.html

7 megjegyzés :

  1. Te jó éééééég :O Hamar folytiiit <3 <3 Imádoom:))

    VálaszTörlés
  2. uuu ez nagyon jó alig várom már a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó😍Az egyik iskola azok közül amelyiket szeretem😂

    VálaszTörlés
  4. Pls!!! Gyorsan a kovetkezot!!!!!������

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó, hamar folytatást! ☺

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan a kövit!! Olyan jó :)))

    VálaszTörlés